" F L O W E R "

haipakwe.blogspot.com

Hello bello!


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

Knock knock, who there? Hey, welcome to my world, let's dance in the rain :D Iam Neymar Wife


We can chatting here



Be nice. Dont be anonim. Dont use harsh words.



©Template make by Adila. Base code Zaty. Some code from Jaera.




Cinta tak mesti memiliki}
Thursday, September 25 | 6:02 pm | 3Comment

Yup. Aku tahu aku sakit. aku luka. Sehingga memberi parut yang menjadikan aku serik untuk ambil tahu tentang cinta lagi. Aku tolak kehadiran cinta yang lain. Aku kekalkan diri aku terus bersendiri sepi. Umpama aku berkabung selamanya kerana kehilangan dia. 

Yup. aku masih duk stalk FB dia hari-hari. Walaupun aku dah unfriend/block dia. Aku sanggup create a fake account just to be her/him friend. Aku masih simpan mesej dan gambar dia. Masih setia menunggu deringan panggilan dari dia. Masih menangis tanpa dia disisi. 

Yup.  Aku nak buktikan yang cinta aku hanya untuk dia. Aku nak buktikan yang aku sayangkan diri dia saja. Dan aku nak dia tahu yang aku merana dan melara tanpa dia disisi aku. Aku nak dia tahu yang aku masih setia menanti dia.

Tapi. Aku sedar, dikala aku teruk begini. Sedikit pun dia tidak hiraukan aku. Sedikit pun dia tidak pandang kau lagi. Sedikit pun dia tidak menjenguk aku. Sedikit pun tidak terlintas memikirkan aku.

Hey. Dia bahagia dengan kehidupan dia sekarang. Dia tak perlukan aku dalam hidupnya lagi. Its time for me to get up from my falling. Its time for meto remove my tears away. Aku takkan biarkan diri aku jatuh selamanya. Macam kawan aku cakap,

 "Tak salah andai kau terjatuh dan menangis, tapi adalah salah kalau kau jatuh dan biarkan diri kau terus terduduk dengan harapan dia akan hadir menghulurkan tangan. Tak perlu, dia entah tahu kauaku jatuh entah tidak. Andai dia tahu sekalipun, entah ada rasa simpati entah tidak. Sudah lah.
Kau cintailah Ilahi. Kerana DIA tidak akan pernah menolak cinta kau. Berjalan kau merapatiNya, berlari DIA merapatimu. Kau akan temui kebahagiaan kau. Dan aku yakin, kau akan bertemu yang lebih baik daripada dia. Dan kau akan tahu why ur relationship was over then. Kerana cinta tulus kau itu TIDAK LAYAK untuk orang yang tidak menghargainya. Come on lah. Aku taknak tengok kau biarkan terus diri kau dalam keadaan mcm tu. Be strong babe!

Terima kasih kawan, dedicate to me: Iraa keep calm and smile ;')